Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. При отриманні товару, споживач погоджується зі станом товару, характеристиками та комплектацією. ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЕЖИТЬ ТОВАР, ЯКЩО: • минуло понад 14 днів із моменту придбання. • товар був у використанні, є сліди встановлення або експлуатації. • не збережено або пошкоджено заводське пакування (надорване, деформоване, присутні сліди бруду, вологи тощо), не збережено пакети, наклейки, ярлики. • не збережено повної комплектації, відсутні елементи або частини товару. • під час перевірки були виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту, мастило/очищення сторонніми речовинами) • під час перевірки були виявлені пошкодження під впливом екстремальних температур або спричинені потраплянням усередину виробу: бруду, сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо. • товар із категорії “Олії та хімія” у випадках, коли пломби були пошкоджені. ОПЛАТА ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ: • при поверненні товару, який не підійшов за характеристиками, вартість доставки компенсує магазин і є безкоштовною для клієнта. • при обміні або поверненні товару з вини магазину – доставку повернення компенсує магазин і є безкоштовною для клієнта. ДЛЯ УСПІШНОГО ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ: 1. Перевірте можливість повернення: • переконайтеся, що з моменту придбання не минуло 14 днів. • переконайтеся, що товар не був у використанні, збережений товарний вигляд та фабрична упаковка. • переконайтеся, що збережено повну комплектацію товару. 2. Повідомте про повернення. ВАЖЛИВО! Не надсилайте товари без створення запиту на повернення! Ми не отримаємо такого повернення. 3. Надійно запакуйте товари та надішліть: Протягом 2-5 днів наш склад отримає ваше повернення, перевірить стан товару та наявність усіх комплектуючих. Після завершення перевірки ми зв'яжемося з вами, щоб узгодити обмін чи повернення коштів. ВАЖЛИВО! Зверніть увагу, що процес повернення коштів може тривати до 14 днів з моменту відправки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.